poniedziałek, 5 września 2016

Taka ja

  • Witam się z Wami tutaj pierwszy raz i drżę

    Jestem Paulina gdzie indziej Polinka, Wróbelka...

    Zwyczajna ze mnie dziewczyna,kobieta,matka,koleżanka,instagramowiczka z zamiłowania,gadżeciara z zamiłowania...

    Lubię ludzi ... i swoją wieś na którą uciekłam pięć lat temu z miasta... i bardzo się z tego cieszę!

    kobieta po przejściach...ale dziś szczęśliwa!

    Mama Juliana czterolatka i Maksymiliana czternastolatka!!

    Przyszła żona...póki co,jak to mówią konkubina...(wolę partnerka,choć po 11 latach związku i tak mówię...mężu)

    Jestem strasznym nerwusem w wyniku czego ,przeklinam...nie nawidzę alkoholu...jedno piwo piję tydzień,ale palę papierosy. Nie dużo ,ale palę...

    Całe dzieciństwo i szkołę średnią walczyłam ze swoimi kręconymi włosami i odstającymi uszami. Od kiedy w wieku 26 lat obcięłam się na krótko, dramat ten się skończył a i kompleks odstających uszu odszedł w zapomnienie...

    Ten blog będzie dziennikiem w którym będę pisała o swoich troskach,zmartwieniach , radościach i o tym, co w życiu dla mnie jest najważniejsze...

    Na pewno będę pisała prawdziwie i przedstawiała Wam kawałek mojego życia takim , jakie jest!

    Czy coś z tego wyjdzie... nie wiem...wiem,że będę to robiła z ogromną przyjemnością...

    Dlatego proszę trzymajcie za mnie kciuki bo inaczej...będę ryczała i to głośno!

    Pozdrawiam...całuję 

    Paulina


    Tata i syn
    Julek i Maks
    moje wszystko
    Mały człowiek,który nie siedzi...


5 komentarzy:

  1. Witamy zatem w świecie blogowym kochana. Powodzenia i trzymam kciuki :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy zatem w świecie blogowym kochana. Powodzenia i trzymam kciuki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Polinko������ Tu Annusiaq

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana.Dziękuję,że wpadłaś.Buziory

    OdpowiedzUsuń